Jakten på kjærligheten!

Passer vi sammen livet ut?

Lurer du på om du har funnet den rette? Kan vi stole på- valg og følelser?

Lurer du på om det finnes gode tips og råd for hvordan å være en god kjæreste livet ut?

”Kjenner vi hverandre egentlig?”- om å være nysgjerrig på hverandre.

Kan vi lære noe om emosjonell kontakt og empatisk lytting som gjør det lettere å være en god kjæreste?

«Hvordan er det å være oss når barna blir store og flytter ut?»

”Jeg er bare sånn» eller betyr det noe å kjenne seg selv og vår personlighet sånn at det er lettere å forstå den andre?

Hvordan viser vi glede og glød for hverandre i hverdagen? Dette og mere vil vi belyse på samling i Foldnes kirke.

Den passer for ALLE typer par i alle aldre som er nysgjerrig på viktige ingredisenser i et parforhold. Kvelden er en inspirasjon til parforholdet!

Dato: torsdag 28. september 2023

Tid: 19.00 - 22.00

Pris: 250,-

Påmelding: www.kyrkja.no/oygarden/parkveld

Undervisere:

Anine Vieth Mildestvedt og Thomas Mildestvedt

Anine er menighetspedagog og arbeider som rådgiver for trosopplæring og ungdom i Bjørgvin Bispedømme.

Thomas er lege-spesialist i allmennmedisin i Bergen og professor ved Universitetet i Bergen. Sammen har de 3 barn på 20, 23 og 25 år. Vi er godkjente kursholdere for PREP og Godt samliv (kurs for førstegangsforeldre) og Gottmanns 7 prinsipper for et godt samliv.

Vi har rundet 50 år begge to og undervist og holdt kurs sammen i 25 år. Om oss er det sagt at vi har en lett og god undervisningsstil med en åpen, ærlig og livsnært innhold.

Samliv på service - samlivshelg ved Hallingskarvet 23.-25.august.2024

Samliv på service - samlivshelg ved Hallingskarvet 3.-6. juni 2022!