Tidligere kurs: Samlivsvitaminer - 13. oktober kl 19.00

shutterstock_180666416.jpg

KOVID – SamlivsVitaminer, en kveld med fokus på parforholdet. John Gottman regnes som verdens fremste samlivsforsker. Denne kvelden vil 2 meget erfarne kurs- holdere undervise fra Gottman og egen innsikt:

• KO = Kom hverandre i møte. Og hva er hindringer for å lykkes?

• VID = Vite om og støtte. Den andres drømmer?

Irene og Øystein Elgen har i 20 år drevet Familieskolen, som gir kurs og inspirasjon til par og foreldre. Irene er barnelege og barnepsykiater, Øystein voksenpsykiater, begge overleger på Haukeland. Siste nytt fra dem og deres samarbeidspartnere er «VI-appen, som kan lastes ned gratis i App Store og Google Play. Vi-appen er et gratis hverdagsverktøy som skal styrke parforholdet.

Loddefjord menighetshus 13. oktober kl 19.00. Gratis adgang. Pause med lett servering.

Påmelding nødvendig, til sms 45476996 eller epost: gm495@kirken.no Begrenset med plasser pga covid.

Jakten på kjærligheten!

Førstehjelp på hjemmebane -inspirasjon til samlivet!